tisdag 10 januari 2012

Satan va det svider:/

Jaha så detta kallas o blogga,intressant:) Har ju lite rastlöshet i fingrarna så varför inte:/
Vakna tidigt imorse,vafan har någon haft ett strykjärn i ansiktet på mig:/ kände hur det
strama i hela ansiktet ,vågar jag gå o kolla spegeln?
Igår körde jag svärmor till frissan,tänkte vänta på henne där o lägga mig i ett skönt solarie:)
tog 20 min,såå skönt:) slet på mig blusen för o kolla om svärmor va klar,nähä hon satt med spolar o tork.
äh jag tar 20 min till,låg o njöt av värmen man inte kännt på länge...på dom 40 minutrarna hinner man tänka
mycket,en planerad om möblering i hela huset:/ vilka dumma tankar..sudda sudda:/
gud va varmt det blev,nya rör eller? ser att ansiktslampan e på för fulla muggar:/
Äh,jag tål det,tål allt.....trodde jag:/
ser ut som en kokt kräfta nu på morgonen,svider som satan,magen känns som en ungsgrilljerad
julskinka:/
Får avbeställa solarietiden idag,hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar